mandag 2. februar 2009

BloggAnniken/Annikenblogg - en blogg av Anniken - Anniken Blogger

Jaha! Så det er dette alle prater om? BLOGG! Og her sitter jeg en mandagskveld, og fikk det plutselig for meg at jeg vil også blogge. Derfor søkte jeg på ordet blogg på google, og kom fram til denne siden som spurte meg om jeg ville starte min egen. Det svarte jeg ja på!
Det er vel kanskje ikke nå sånn helt i begynnelsen at man skal inrømme hvorfor man blogger, men hvis jeg ikke gjør det nå, når skal jeg da gjøre det?

Anniken blogger fordi:
1. Jeg har aldri lest en blogg før, men jeg har hørt at noen blir millionærer av det
2. Hvis jeg først skal lese en blogg så kunne det jo være artig om jeg har skrevet den også.
3. Jeg spiste middag en dag, og da sa(kan man nevne navn i blogger forresten?) iallefall da sa mannen til høyre for meg at han skulle begynne å blogge. Jeg spurte hvorfor det? han svarte "hvorfor ikke." Og nå sitter jeg plutselig her!
4. Jeg vil bli flinkere til å skrive
5. Jeg ser framfor meg at det kan bli en fin aktivitet når jeg ikke har så mye annet å ta meg til!

Når jeg har skrevet hvorfor så skulle det passe seg og skrive hvorfor jeg ikke skal lage en blogg, men på den andre siden blir det litt rart når jeg først har satt igang, så da velger jeg å komme tilbake til den punkten når jeg eventuelt finner ut at jeg ikke vil blogge mer!

Jeg tror jeg sier meg fornøyd med dagens innlegg.
Det er tross alt bare mandag. Imorgen er det filosofi Tirsdag. Kanskje det kommer opp noen festlige tanker av det.

PS: Anna som jeg bor med, er i skrivende stund den eneste som vet at jeg blogger, og hun har allerde gått inn som korrekturleser. Jeg hadde visst noen skrivefeil!

Hilsen Anniken?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar